tisdag 5 februari 2013

30-årsfest

Till helgen ska vi på 30-årsfest. Problemet är bara att han som fyller år delvis arbetar inom modebranchen och ständigt blir tillfrågad som mode-expert i viktiga sammanhang. Så ni kan ju tänka er hur det känns för en småbarnsförälder som ALDRIG hinner shoppa till sig själv, och enligt henne själv ALDRIG har något att ha på sig...

Det blev panikshopping i helgen, och jag tog hjälp av tjejerna på MQ. Först tyckte de absolut att jag skulle prova den här:


Men den blev inte alls bra. Jag såg ärligt talat inte klok ut, det såg ut som om jag hade en stor nattskjorta på mig. Sedan gav de mig den här: 


Den funkade lite bättre, är ju inte så förtjust i blusar och inte heller i en sådan här laxrosa färg, men de sa att det kommer MASSOR av patellfärger i vår och det här blir så RÄTT. Så jag litar på dem och hoppas att det blir bra...


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar