onsdag 28 augusti 2013

Tack för mig ♥

I april 2009 startade jag den här bloggen. Jag visste inte riktigt vad jag skulle skriva om eller hur bloggandet skulle bli för mig. Men det växte till ett stort intresse och att driva den här bloggen har verkligen varit roligt! Men sedan Lilla hjärtats födelse förändrades det. I början när Lilla hjärtat hade kolik hann jag knappt uppdatera alls. Även senare har jag känt att det varit svårare att blogga eftersom man inte kan skriva när man kommer på något att skriva om, utan måste pressa fram inlägg just den kvarten när man hade tid att sitta vid datorn.

Just nu händer det massor i mitt liv och jag har egentligen massor att blogga om. Men det är konstigt nog ofta då jag får skrivkramp och det blir långa uppehåll i bloggen. Jag har haft bloggpauser förut, men den här gången känner jag inte för att ta upp bloggandet igen.

Vem vet, kanske kommer jag tillbaka hit om ett tag, eller kanske kommer jag tillbaka på något annat sätt. Jag kommer i alla fall att fortsätta läsa era fina bloggar och jag vill passa på att tacka alla er läsare som kikat in hos mig genom åren, och tack alla ni som tagit er tid till att kommentera!

Tack för mig! 


12 kommentarer:

  1. Förstår att du vill inte vill blogga om det känns som ett tvång mera men du kommer vara saknad

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, inspirationen finns inte där på samma sätt längre. Tack så mycket Maria! :-)

      Radera
  2. Jag håller med, du kommer vara saknad! Kram!

    SvaraRadera
  3. Jag känner ganska samma som dig, men är inte redo att ta klivet än... Men jag hoppas att du får ha det gott och njuter av att slippa bloggpressen :) kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, när man har bloggat länge är det verkligen ett stort steg att välja att lägga ner bloggen. Det tog ett tag för mig att komma fram till det, men nu känns det helt rätt. Lycka till med ditt fortsatta bloggande! Jag kommer att fortsätta läsa! :-) Kram

      Radera
  4. Åh, det kommer bli lite tomt utan din blogg! Men det låter som ett bra beslut om det känns som du skriver. Kram!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Tack för de orden Lovisa! Du har varit en av mina trognaste läsare! :-)

      Radera
  5. Tråkigt att du försvinner, men jag förstår precis vad du menar!

    SvaraRadera
  6. Tråkigt att du försvinner, men jag förstår precis vad du menar!

    SvaraRadera