måndag 16 juli 2012

7 månader

Idag blir vår älskade lilla dotter 7 hela månader. Jag vet inte hur många gånger jag har sagt till min man "Hon är så stoooor nu!" Det är häftigt. Nu sitter hon bra, rullar åt alla håll, drar sig runt med hjälp av armarna. Hon kan också vinka och hon pratar mest hela tiden. Oftast låter det "bababa" eller "lalalala" men hon säger också "mamma" och "pappa". Hon säger ofta "mamma" när hon är missnöjd, eller om någon annan har henne, så jag undrar om hon förstår? Det är hur gulligt som helst, i vilket fall som helst, och jag smälter varje gång!


Grattis på 7-månadersdagen Lilla hjärtat!

4 kommentarer:

  1. Supergullig bild! Grattis till henne!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Visst är det! :-) Tack så mycket! :-)

      Radera
  2. Grattis till er pärla! Och - vilken fantastisk bild.

    SvaraRadera