onsdag 11 juli 2012

Annorlunda komplimang

När jag, min syster och Lilla hjärtat var i en park för några dagar sedan närmade det sig en man i 50-årsåldern. Vi höll precis på att plocka ihop och min syster gick iväg för att slänga skräp. Jag såg i ögonvrån att mannen ändrade riktning när han såg att min syster gick iväg. Han hade pösiga jeans, grön jacka, ryggsäck och det gråa håret i en hästsvans. Han kom fram till oss, stannade och sa "Du är den sötaste mamman man kan tänka sig." Det var verkligen inte vad jag hade förväntat mig av den underliga mannen, så jag skrattade och tackade. Han la handen över hjärtat, bockade och gick iväg.


2 kommentarer:

  1. Åhh va underbart, det kom säkert rakt från hjärtat från honom <3

    SvaraRadera
  2. Härligt med folk som vågar säga sådant man bara brukar tänka! Underbart.

    SvaraRadera