tisdag 5 mars 2013

Renovering i nya huset

Tisdag idag och renoveringen i huset fortsätter. Jag och Lilla hjärtat kan inte se framstegen på plats men min man håller mig uppdaterad med MMS då och då. Det är så roligt att se förändringen! Jag ska lägga upp några före-och-efter bilder här i bloggen snart så ni också får följa med i renoveringen!

Idag har vi varit hemma hos en vän och hennes busiga 1 1/2 åring på förmiddagen. Jag har tusen saker att ta tag i här hemma, men som tur är så kommer min mamma i eftermiddag och tar hand om Lilla hjärtat. Nu är det bara en och en halv vecka kvar tills vi flyttar, så jag ska fokusera på att packa flyttlådor. Tvätt, disk och städning får vi ta vid ett senare tillfälle helt enkelt!

Vad roligt att så många av er ville vara med och tävla om en Alicemössa! Vad glad jag blev! Nu har Sara sagt att hon gärna har en tävling här i min blogg! Tävlingen kommer upp inom kort, så håll utkik!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar