måndag 5 november 2012

Måndag

När det är mycket som händer i livet finns det ju massor att blogga om. Men då HINNER man inte blogga! Så är det verkligen för mig just nu. Tankarna snurrar efter husköpet och nu är det dags att starta försäljningen av vår bostadsrätt. Nu på morgonen har jag ringt runt till olika mäklarfirmor och imorgon har jag tre möten inbokade med olika mäklare. Vi vill snabbt ta oss vidare och helst få lägenheten såld innan jul och nyår.

Annars har vi en ganska lugn dag framför oss jag och Lilla hjärtat. Det är som vanligt att helgerna går så himla fort, och plötsligt är det måndag morgon och jag har inte hunnit bokat in något för dagen. Men förutom det trista höstvädret (som det är varje dag känns det som) så känns det ganska skönt att bara vara hemma idag. Vi har flängt runt mycket i helgen och gjort massa roligt, men Lilla hjärtat tycker nog att det är skönt att få vara hemma och greja med sina saker idag.

Hoppas att ni får en fin start på veckan!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar