torsdag 16 augusti 2012

Återställd

Så, nu mår jag bättre igen. Igår kände jag mig i stort sett helt återställd. Så konstigt att plötsligt bli så otroligt sjuk, och plötsligt bli helt bra igen. Nu hoppas jag att jag slipper någon mer mjölkstockning!

Äntligen har vi fått lite finare väder! Igår tog jag och Lilla hjärtat en sväng upp på stan för att fira en kompis som fyllde år. Det var så varmt att Lilla hjärtat kunde ha sin söta byxdress från Polarn O. Pyret. Idag kommer min yngsta lillasyster hit för att göra oss sällskap på stan (igen). Idag ska vi shoppa pekböcker till Lilla hjärtat och kanske lite höstkläder till henne!

Hoppas att du får en bra dag!






2 kommentarer:

  1. Skönt att det gav sig! Gullig glimt av Lilla hjärtat också! Hoppas shoppingen gick bra!

    SvaraRadera
    Svar
    1. Verkligen! :-) Ja, shoppingen gick bra! Det blev inte så mycket kläder, men lite annat som behövdes! :-)

      Radera