tisdag 14 augusti 2012

Att vara själv...

... gillade jag inte förr. Jag tyckte att det var trist att vara ensam hemma, utan någon att prata med. Men nu är det annorlunda. I lördags skulle min man iväg för att träffa kompisarna och jag hade en hel kväll för mig själv. Eller ja, Lilla hjärtat var förstås hemma hos mig och vi började med bad och nattning. När hon väl hade somnat åt jag kvällsmat och läste mama-tidningen. Sedan satte jag mig och scrappade. Det har jag inte gjort på evigheter och det var så roligt att plocka med korten från när Lilla hjärtat var alldeles nyfödd! Jag fick gå in och söva om Lilla hjärtat ett par gånger, men jag hann med nästan två layouter. Sedan tog jag en kopp te och kröp upp i soffan med datorn i knät en stund innan det blev läggdags. Att vara själv var inte så tokigt ändå!




1 kommentar:

  1. Visst är det härlig avkoppling att pyssla lite! :) Kul att scrappa fotobok dessutom!

    SvaraRadera