måndag 13 augusti 2012

Min första Mozart-skiva

För ett tag sedan hade jag en tävling där ni läsare kunde vinna "Min första klassiska skiva". I veckan fick Lilla hjärtat "Min första Mozart-skiva" i present. Jag måste säga att den var ännu bättre. Jag lyssnar i stort sett aldrig på klassisk musik, men den här skivan var väldigt behaglig och mysig att lyssna på! Och Lilla hjärtat verkade gilla den!

Så dagens tips får bli att klicka hem denna skiva som just nu är månadens skiva hos Naxos. Den är nästan gratis, endast 39 kr. Klicka in er här.


1 kommentar:

  1. Tack, ja jag lever nog ganska likt som jag levde innan vi fick våra barn <3 bara att aktiviteterna är lite mer barnanpassade ;) ja kanske inte "utgången" då haha Men han skötte sig utmärkt, inte minsta gnäll så han får följa med fler gånger :)
    hoppas allt är bra med er!? KRAM <3

    SvaraRadera