onsdag 26 december 2012

Julfirandet är över

Vi har haft en fantastisk julhelg. Vi har firat med familj och släktingar i fyra dagar, så idag kändes det helt rätt att ta en lugn dag utan att träffa en massa folk.

Jag måste säga att jag är imponerad av alla bloggare som håller igång sina bloggar under den här tiden på året. Själv tappar jag helt fokus på bloggen och har noll inspiration till att skriva trots att det händer en massa roliga saker hela tiden. Vi ska i alla fall fortsätta njuta av vår ledighet, det kanske kommer upp ett inlägg då och då här i bloggen men annars hoppas jag på ny blogg-inspiration i januari!

Sköt om er fina vänner!


2 kommentarer:

  1. Vi hade också en riktig slappardag igår. Trots att man bara haft trevligt så blir jag, och inte minst barnen, trötta av att det händer så mycket.

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det är roligt men intensivt med jul! :-)

      Radera