fredag 7 december 2012

Ryggskott

Oh, no! Jag har fått ryggskott! Jag började få ont förra helgen, men det kändes precis som foglossningen jag hade när Lilla hjärtat låg i magen så jag trodde att jag hade fått problem med det igen. Idag fick jag så ont så att det svartnade för ögonen och jag tog äntligen kontakt med en sjukgymnast. Hon konstaterade ganska fort att det inte alls var foglossning (som tur var) utan ryggskott! Nu blir det övningar varannan timme och bara knäböj under helgen!


OBS Det är inte jag på bilden!

5 kommentarer:

  1. Ajaj! Jag har aldrig haft ryggskott så jag vet inte hur det känns, men nog måste det göra ont. Usch!

    Jag skulle också behöva ta mig till en sjukgymnast snart. Har fortfarande foglossning, närmnare sex månader efter förlossningen. Kan knappt gå vissa dagar. Det kan ju inte vara normalt..

    Hoppas ni får en mysig lördag! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Nej, det är inte så kul! Men fy så jobbigt att du fortfarande har ont! Hoppas att du får den hjälp du behöver!

      Kram

      Radera
  2. Huvaligen! Hoppas du snart mår bra igen. Kram

    SvaraRadera
  3. Men fy, hoppas det är bättre nu <3.

    SvaraRadera