onsdag 3 mars 2010

Desperate Housewives

Igår var det äntligen säsongsstart för Desperate Housewives. Jag hade väntat länge och satt självklart bänkad klockan 21.00 igår att ögonen nästan slog igen av sig själva mot slutet av programmet... Men oj vilket avsnitt sedan! De mosade verkligen in saker i det första programmet, det var den ena hemska förlusten efter den andra, och massor av sorgliga "what if", men jag kände inte riktigt att det berörde mig eftersom man inte fått en chans att komma tillbaka till serien. Dessutom störde det mer än vanligt med alla dessa reklamavbrott som kastas in i tid och otid. Var det någon av er som såg det och vad tyckte ni i så fall?

6 kommentarer:

  1. Ja, jag tittade, men jag tyckte att det var lite rörigt, jag kom inte ihåg så mycket från förra säsongen.

    SvaraRadera
  2. Överlycklig att de desperata hemmafruarna är tillbaka. Men avsnittet var både intressant och trist då deras what if bara var deras tankar och inte det som hände. Men då det varvades med "riktig" handling så var jag nog nöjd ändå:o)

    SvaraRadera
  3. Såg det inte eftersom jag kollar på 'House' som går samtidigt.

    SvaraRadera
  4. Jag älskade avsnittet! Mycket som hände! :-)

    SvaraRadera
  5. Jag älskade Desperata hemmafruarna när det började visas i Sverige och följde det slaviskt i ett par år. Men nu tycker jag bara det är blaha blaha....Det blir liksom TOO much på nåt sätt.
    Började dock kolla på en helt hysteriskt rolig ny serie i förrgår; Cougar Town, såg du den?

    SvaraRadera
  6. Jag tyckte väl om avsnittet fast jag hade hellre sett ett "riktigt" avsnitt där det inte var "what if" scener hela tiden. Mer från kraschen tex! Men det är ändå världens bästa serie=)

    SvaraRadera