lördag 10 april 2010

Helt knäckt

Den 7 januari var jag med om en bilolycka (läs här). Jag fick en klassisk whiplash-skada som jag tyvärr fortfarande har problem med. Värken i nacke och rygg sitter fortfarande i och därför fick jag träffa en sjukgymnast i veckan. Sjukgymnasten undersökte mig och förklarade sedan precis vilka problemen var och hur jag skulle träna för att bli bra igen. Han knäckte också några kotor, vilket gjorde fruktansvärt ont men det känns ju bra att veta att kotorna är på plats igen. Sjukgymnasten var väldigt trevlig och kompetent, och nu känner jag mig peppad att träna upp rygg och nacke så att jag så småningom kan bli helt av med värken!

2 kommentarer:

  1. Spännande med resan! Hur länge ska du vara iväg? Vad kommer du att göra som volontär?

    SvaraRadera
  2. Popprinsessan: Jag ska vara iväg 3 månader och jag kommer att arbeta på en skola. Ja, det ska bli riktigt spännande! :-)

    SvaraRadera