söndag 19 juni 2011

Dagens fråga

Snart är det dags för mina första semesterveckor. Den här sommaren har jag nämligen valt att dela upp semestern och de första två veckorna kommer att spenderas i Grekland. Jag åker dit med min man och hela min familj och vi har hyrt ett hus som vi kommer att bo i. Jag ser verkligen fram emot semestern, det känns som om det har varit en lång vårtermin. Jag är såklart nyfiken på vad ni har för tankar inför sommaren och semestern, så här kommer dagens fråga:

Vad är dina semesterplaner?


5 kommentarer:

  1. Vi ska hyra stuga på västkusten i år, det ska bli skönt! sen ska jag och Mannen åka till London några dagar i augusti, det blir också trevligt! =)

    SvaraRadera
  2. Grekiskt är mums :) Ska hinna med att svara på ditt mail ikväll, mailkorgen svämmar över nu när jag ligger efter ;)

    Kram!

    SvaraRadera
  3. Åh bara njuta av sommar hemma, jag är gravid och kommer inte att orka med stora äventyr å långa utflykter, jag ska ta dagen som den kommer!

    SvaraRadera
  4. Mysigt med Grekland <3
    Jag ska åka till barcelona och hänga massor med mina underbara vänner i sommar :D
    Hoppas allt är bra annnars <3

    SvaraRadera
  5. Åh vad kul med Grekland!
    Vi har inga speciella semesterplaner än, jag är ju "alltid ledig" för tillfället. Men vi sticker till Italien en sväng snart iallafall och hälsar på lite av makens släkt. Sen blir det väl en tur till Finland till min mormor innan jag börjar jobba i höst. Vill till Mallis och hälsa på min syster oxå!

    SvaraRadera