tisdag 5 april 2011

Förlorade kampen...

Det var ett tag sedan jag var inne på Lindas blogg. När jag surfade runt på olika bloggar idag hamnade jag hos henne och möttes av två inlägg där det intygades att Linda har förlorat kampen mot cancern...

Det är så ofattbart. Jag känner inte Linda alls. Men det var inte länge sedan jag läste rader som hon själv hade skrivit. Och nu är hon borta. Jag tänker på hennes fina barn, hennes man och andra närstående. De måste ha det enormt tufft just nu.

Alla mina tankar går till din fina familj Linda. Vila i frid.


2 kommentarer:

  1. Grät en skvätt när jag läste på hennes blogg. Så sorgligt och så orättvist.

    SvaraRadera
  2. Sorgligt.. :(
    --
    Hej!
    Har nu dragit igång "Veckans Blogg". Det enda du behöver göra, är att kommentera "jag är med" eller liknande!
    Vinnaren lottas ut på fredag!
    Lycka till!
    http://foreversofie.blogg.se/2011/april/veckans-blogg-1.html#comment

    SvaraRadera