måndag 3 september 2012

Mammaledighet del två

Vad hände? Helt plötsligt var den långa sommaren slut och vi har gått in i första höstmånaden. Det är kyligare på morgnarna och luften känns klarare. Idag börjar min man jobba igen och kommer inte att vara ledig igen förrän det blir jul.

Efter en sommar med mycket tid  tillsammans känns det som om det är del två i min mammaledighet som börjar idag. Våren var på många sätt tuff med min lilla älskling som hade kolik. Men nu är hon snart nio månader och vi har helt andra förutsättningar för den här hösten. Vi kommer att kunna göra mycket mer, leka och umgås med varandra på ett helt annat sätt och hon kommer att lära sig så fantastiskt mycket under den här tiden!

Jag ser verkligen fram emot att vara mammaledig med min lilla älskling den här hösten!



1 kommentar:

  1. Vi är många som inte förstår vart de senaste tre månaderna tog vägen..? Hoppas du får en riktigt härlig höst med Lilla hjärtat - allt annat känns omöjligt! :)

    SvaraRadera