söndag 23 september 2012

Söndag kväll

Helgen började med supermysig fika hos grannarna och sedan var jag och Lilla hjärtat själva hemma på fredagskvällen då D var ute med jobbet. På lördagen tog jag en sväng på stan solo. Det hade kanske varit mysigt om det inte hade spöregnat, varit fullt med folk i varenda affär, och jag egentligen var ganska stressad. Men jag fick tag på en hel del bra så jag kände mig väldigt nöjd när jag cyklade hemåt i regnet. Väl hemma kastade jag i mig en matlåda och sedan åkte jag och Lilla hjärtat hem till en god vän på eftermiddagen. Mys och fika och lek. Och massor av prat förstås!

Idag däremot blev det en väldigt lugn dag. Vi hade massor på agendan som behövde fixas. Vi kom inte alls så långt som vi hade hoppats på (vi lär oss tydligen aldrig att allt tar MYCKET längre tid när man har barn) men vi har ändå haft en mysig dag tillsammans!

Vad har du gjort i helgen?


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar