måndag 25 oktober 2010

Godmorgon!

Jag läste någon artikel förut om att vuxna människor drabbas av förkylningar 1-2 gånger per år. Här sitter jag nu, uppkrupen i soffan med en stor filt, huttrar och nyser, med värk i hela kroppen, yrsel och feber. Jag tror att det här är min NIONDE förkylning för i år! Det är helt sanslöst! Och det är bara oktober, jag kommer säkert att hinna med minst en förkylning till innan året är slut...

Eftersom jag är så yr är det svårt att hitta på saker att göra. Det finns nog risk att det här blir en ganska långtråkig dag. Jag ska i alla fall försöka göra det bästa av situationen. Det blir mycket film, mycket värktabletter, kanske sova en sväng på dagen och bara försöka bli frisk!

Hoppas att er vecka startade bättre!

4 kommentarer:

  1. Åh, vad tråkigt! Krya på dig!

    SvaraRadera
  2. Vi andra får väl tacka... för ska statistiken stämma kommer många att vara friska tack vare dig ;-)

    SvaraRadera
  3. Karin: Tack!

    Johanna: Haha, ja varsågod då! ;-)

    Mira: Tack så mycket! Kram

    SvaraRadera