tisdag 11 oktober 2011

Nervös

Idag har jag tid hos en läkare. Läkaren ska avgöra om jag behöver sjukskrivas p.g.a. mina foglossningar eller inte och jag är faktiskt lite nervös. Jag har otroligt ont i ryggen, svanken och benen nu, speciellt efter en lång arbetsdag! Men jag har hört att de kan vara väldigt hårda, och att det kan vara svårt att bli sjukskriven när man är gravid. Jag hoppas verkligen att jag kan få förkorta mina arbetsdagar lite så att jag kan jobba till en vecka innan datum som jag har tänkt mig!

4 kommentarer:

  1. Lycka till! Hoppas att läkaren lyssnar till hur du känner också och inte går på någon "gravidautopilot". Kram!

    SvaraRadera
  2. Lycka till ! Hade själv världens j*vla foglossning när jag väntade Embla , så jag vet hur du har det :/

    Ja visst är det , det är sånt som gör att man ser framemot en ny dag :)
    Kram !

    SvaraRadera
  3. Håller tummarna för dig!! Kramar

    SvaraRadera
  4. Tack allihop! Det gick ju bra! :-)

    SvaraRadera