fredag 12 juli 2013

Det här med vagn...

Tänk att det ska vara så svårt! Vi vill ha en smidig vagn, helst trehjuling, som är lätt att fälla ihop, som har fullt liggläge och bra fotstöd. Vi vill också ha stor sufflett, stor varukorg och vi vill ha henne vänd MOT oss. Det finns verkligen inte. Den vagn som bäst uppfyller våra önskemål är 2me Casablanca, men jag är väldigt osäker på om det är tillräckligt bra kvalitet på den vagnen. Vi vill ju använda den även i vinter så vi behöver en rejäl vagn. Det slutar kanske med att vi behåller vår gamla vagn ett tag till...

Den här vagnen går att ha bakåtvänd, den har fotstöd och ser ut att ha bra sufflett. Däremot är jag lite osäker på hur bra hjulen är och jag är rädd att det är lite budget-vagn?



Britax B-smart uppfyller också de flesta av våra önskemål. Utseendemässigt är jag dock lite osäker och det känns som en vagn för mindre barn? Den här vagnen har jag heller inte fått möjlighet att se i verkligheten.

Annars är fortfarande Baby Jogger Elite favoriten. Den har alla rätt utom ett. Den går inte att ha bakåtvänd...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar