söndag 28 februari 2010

Bloggtips

Idag vill jag tipsa om två bloggar. Båda två är mamma-bloggar, men jag som är barnkär tycker att de är roliga att följa. Malliga mamman har jag haft med i min blogglista länge, hon har haft en paus men nu är hon igång igen, hon skriver med mycket humor, värme och framför allt med en härlig självdistans. Kika in hos henne här.

Jag har också hittat till en ny blogg som heter Frida-Fantastiskamamman. Hon skriver vackert och tänkvärt om hennes tankar, känslor och vardag. En blogg som självklart hamnar i min blogglista!

3 kommentarer:

  1. Men TACK vad gullig du är....så fint du skriver om mig...
    Hoppas att du haft en jättefin dag & att barnen INTE varit för högljudda hihi..
    KRAAAAM<3

    SvaraRadera
  2. Kul med lite bloggtips! :-)

    SvaraRadera