onsdag 3 februari 2010

Godmorgon!

Eller ja, de flesta av er är väl i skolan eller på jobbet nu, och för er andra som av någon anledning är hemma är det väl inte morgon längre. Jag har i alla fall fått sovmorgon idag och det känns otroligt skönt att äntligen få sova ut!

Anledningen till sovmorgonen är dock lite tråkigare. Jag har blivit sjuk nu, förkylningen som jag dragit på ända sedan förra veckan gjorde slag i saken och jag är däckad. Snön yr utanför fönstret, The Fray spelas på svag volym (p.g.a. huvudvärken) och jag har hela dagen framför mig. Det kunde ha varit värre. Vi får se om jag har ork till min favorit-sjuk-syssla, scrapping, eller om det blir soffan/sängen hela dagen.

Ha en bra dag allihop!


5 kommentarer:

  1. Krya på dig!
    Och jag kan trösta dig med att del 8 kommer, tids nog. Den som väntar på något gott... =)

    SvaraRadera
  2. Krya på dig Vanilla!

    SvaraRadera
  3. Så trist att du blivit sjuk!
    Nu kanske vår present kommer till användning ;)

    SvaraRadera
  4. usch din stackare hoppas du mår bättre snart

    SvaraRadera
  5. Krya på dig! <3

    SvaraRadera