fredag 19 februari 2010

Utvilad

Både torsdag och fredag morgon började jag lite senare, vilket innebar att jag kom till jobbet utvilad. Vilken härlig känsla att komma till jobbet och vara på strålande humör! Igår klagade mina kollegor över vilken jobbig dag vi hade haft, men det tyckte inte jag. Visst hade tre barn gått hem från skridskobanan själva utan lov, ett barn bitit ett annat i huvudet och ett barn slagit till en av fröknarna så att hon började gråta, men det är ju sånt som händer!

Tyvärr betyder även dessa normalt tidiga morgnar stängning istället. Det är ju lite tungt att stänga både torsdag och fredag, men det ska nog gå bra. Sen är det helg och det ska bli underbart skönt!

Vad har ni för planer för helgen?

5 kommentarer:

  1. Vi ska till svärmor imorgon över dan och gratta hennes man. Sen på söndag ska flickan på kalas på förmiddagen och rida på eftermiddagen. :)

    SvaraRadera
  2. Skönt att du kände dig utvilad! :-)

    Vi ska hälsa på barnens kusiner, annars blir det en lugn helg.

    Kram

    SvaraRadera
  3. Ska jobba dygn imorgon och på måndag. Så söndagen ska jag försöka ta det lugnt.

    SvaraRadera
  4. Shit happens;D
    Låter som en vanlig dag i en pedagogs arbetsliv haha...TÄNK vad man utsätter sig för..
    Kramar<3

    SvaraRadera
  5. Idag var mamma hos mig och på kvällen kom pappa också så nu har vi skruvat ihop pojkarnas sängar.
    Imorgon jobbar O en stund och sedan kommer hans föräldrar. Söndag ska vi städa och baka så att jag kan ha många små gäster på måndag.

    SvaraRadera