onsdag 2 februari 2011

Den stora skillnaden...

Även denna morgon vaknade jag med halsont och sprängande huvudvärk, men istället för den regntunga himlen som jag möttes av igår var det istället blå himmel och strålande sol när jag kom upp idag. Helt plötsligt känns allt lättare. Tänk att det gör så stor skillnad! Det är såklart lite tråkigt att jag inte orkar gå ut, men jag hoppas att det blir en ganska bra dag ändå.

Jag är lite gladare idag, och imorgon kan jag nog gå till jobbet och det känns jätteskönt!

Ha en bra dag!

3 kommentarer:

  1. Visst är vädret härligt! Och man blir genast piggare när solen skiner.

    SvaraRadera
  2. Usch för sjuka halsar :( Hoppas du snart mår bättre!!

    SvaraRadera
  3. Skönt att både vädret, årstiden och din hälsa är på rätt väg! :)

    SvaraRadera