fredag 4 februari 2011

Hälsning från jobbet

Igår, torsdag, jobbade jag bara fram till lunch. Sedan kom D och hämtade mig och vi började vår bilresa upp mot Sälen. När vi senare på kvällen satt på en fin restaurang och just skulle hugga in på den utsökta kantarellsoppan upptäckte jag att jag hade lite play-doh-deg på tröjan. När jag senare fick in huvudrätten, reninnanlår med potatisbakelse, kantareller och hjortron, upptäckte jag att lilla O (som sitter bredvid mig vid matbordet på jobbet) hade skickat med en liten hälsning i form av korvstroganof på min underarm...

Vi hade i alla fall en helt underbar kväll och start på semestern och idag har vi varit i backen hela dagen. Jag får blogga mer och berätta när jag kommer hem på söndag!

3 kommentarer:

  1. Haha, vad gulligt av O att skicka med lite färdkost! :-)

    SvaraRadera
  2. Härligt med små hälsningar.
    När man umgåtts med små barn finns det en sak man kan vara säker på och det är att man inte är ren!

    SvaraRadera