tisdag 1 februari 2011

Godmorgon!

Vaknar upp till en grå och trist dag. Det är plusgrader och lite regn i luften. Dessutom är det en hemma-och-vara-sjuk-dag. Jag snyter mig stup i kvarten, har värk i hela kroppen och tycker lite synd om mig själv. Jag vill så otroligt gärna vara på jobbet och umgås med mina kollegor, och mysa med barnen när det nu är mindre än två veckor kvar... Men ibland måste man lyssna på kroppen, har jag hört.

Idag blir det en promenad till vårdcentralen för halsprov, senare blir det en liten shoppingrunda. Ja, shoppingrunda på apoteket alltså. Värktabletter, halstabletter och annat skoj ska inhandlas.

Hoppas att du får en bra dag!


3 kommentarer:

  1. Vanilla, jag har clips som sätts fast med klämmor, så det är inte min naturliga längd...

    Kram och krya på dig

    /Camilla

    SvaraRadera
  2. Vad tråkigt att du är sjuk! Hoppas att du blir frisk snabbt!

    SvaraRadera