onsdag 4 april 2012

Amningskläder från LOVE MILK

Tänk att det ska vara så svårt att hitta praktiska och snygga amningsplagg! Det är total-kris i min amningsgarderob just nu. Som tur är kom äntligen mitt paket från LOVE MILK igår!

När jag öppnade paketet blev jag verkligen positivt överraskad! Kläderna jag hade beställt överträffade verkligen mina förväntningar! Jag hade beställt ett grönt linne och en randig topp. Kvaliteten på plaggen var fantastiskt, de är så sköna och mjuka att ha på sig. Dessutom är amningslösningen riktigt smart! För att amma drar man enkelt ärmhålet över bröstet och på det sättet slipper man bli så bar när man ammar! Men det bästa av allt var att kläderna också är snygga! Jag gillar framför allt linnet, det kommer definitivt att bli favorit-plagget i sommar och jag kommer absolut att köpa fler färger framöver!

Om du är gravid eller ammar, kan jag verkligen rekommendera att kika in hos LOVE MILK.


7 kommentarer:

  1. Ja, linnet ser jätte fint ut! Ska genast in och kolla! :)

    SvaraRadera
    Svar
    1. Ja, det tycker jag absolut att du ska göra! :-)

      Radera
  2. Intressant!
    Vilken härlig färg på linnet, det tror jag klär dig jättebra!

    SvaraRadera
  3. God middag snäckan.Ja alla kan inte tycka samma ang kläder till de små..Hoppas att du får en fin påsk helg..kram

    SvaraRadera
  4. Åh, vad fina amningsplagg! Jag har inte hört talas om love milk förut, men jag skulle verkligen behöva fler amningskläder! =)

    SvaraRadera
  5. Det underlättar faktiskt en hel del att ha några bra amningskläder. Och det gör ju inget om de är snygga, hihi.

    sv: Det var jättemysigt med en liten påskfest :)

    Åh, tack! Jag älskar också min klänning, hihi... sååå tråkigt bara att det inte finns fler tillfällen att ha den på ;)

    Glad påsk!

    SvaraRadera