måndag 30 april 2012

Nyser i kapp

Den här tiden på året är den bästa och sämsta som finns. Det är så underbart när allt blir grönt och fint i naturen, och det blir skönare temperaturer och man vill bara vara ute! Men det är också den jobbigaste tiden på året eftersom jag blir så otroligt allergisk och inte kan vara ute!

När jag är inomhus är det ok, jag nyser och det kliar i ögon och näsa, men än så länge går det att stå ut med. Men utomhus är det däremot verkligen jobbigt! Det kliar så jag håller på att bli tokig och jag känner mig plötsligt genomförkyld! Jag måste genast kolla upp vilken allergimedicin jag får ta när jag ammar samtidigt.

Lilla hjärtat har dessutom blivit riktigt förkyld igen. Hon nyser, är täppt och hängig stackars liten. Så medan D jobbar nyser jag och Lilla hjärtat i kapp här hemma.




Inga kommentarer:

Skicka en kommentar