torsdag 24 maj 2012

Träning igen

Jag och en kompis från föräldragruppen har länge pratat om att vi skulle träna ihop. Det har dock inte blivit av. Förrän nu. Idag packade vi våra vagnar fulla med filtar, blöjor, vattenflaskor och annat och promenerade bort till en park i närheten. Bebisarna var missnöjda till en början, men efter en stund somnade de och när vi kom fram till parken satte vi igång och tränade! Jag hade gjort upp ett litet schema som visserligen fick ändras p.g.a. folk som var i vägen (tydligen fler folk som ville hänga i parken en sådan här dag). Men vi fick ihop ett ganska bra träningspass ändå! Efter sina 30 min vaknade Lilla hjärtat och sedan tog det inte lång stund innan hon var missnöjd. Det blev inte speciellt långt pass, men jag känner mig ändå stolt att vi fick till träningen och att vi orkade i värmen!

Efter träningen sökte vi upp skuggan där vi la våra bebisar på filtar och packade därefter upp lunchen som vi hade med oss. Vi hade en riktigt mysig eftermiddag i parken och jag fick återigen en dag när jag verkligen fick NJUTA av att vara mammaledig! Underbart!


Inga kommentarer:

Skicka en kommentar