torsdag 3 maj 2012

Underbart väder

Jag hade sett fram emot den här våren lite extra mycket eftersom jag skulle vara hemma och mammaledig. Men hittills har det inte varit så rolig vår, mycket regn och kallt och ruskigt har det varit. Men nu äntligen kommer det fina vädret! Igår när jag var ute och gick med Lilla hjärtat i vagnen tog jag av mig till t-shirt! Rena sommarvärmen! Även idag har vi strålande fint väder, men inte riktigt lika varmt. Även om allergin håller på att ta knäcken på mig nu när allt exploderar i naturen är det så underbart med riktig vårvärme och jag njuter i fulla drag av solens strålar!


1 kommentar:

  1. javsisst är det underbart väder nu, det var riktigt sommarvarmt hos oss nu några dagar, såg till och med några tokiga? ungar som badade i havet i Skanör i tisdags ;)

    SvaraRadera