måndag 1 oktober 2012

Bröllopet del 1

I lördags var det dags för bröllop. Min mans syster skulle gifta sig. Trots att regnet öste ner när de sa "ja" till varandra i kyrkan och när de senare "sprang ut" ur kyrkan, så var det en helt fantastisk dag! Så mycket glädje och kärlek!

Precis som det förra bröllopet vi var på med Lilla hjärtat blev det en urusel natt som uppladdning. Den här gången valde Lilla hjärtat att vara vaken mellan tre och fem på morgonen... Klockan åtta skulle jag vara hos frisören. Jag fick en fantastisk håruppsättning och fick njuta av att bli fixad i lugn och ro innan jag racade hem och stressade vidare med D och M. Vi kom iväg en kvart för sent. Lilla hjärtat var ledsen i bilen och min man körde som en biltjuv. Men vi kom fram i tid.

Trots att Lilla hjärtat var jättetrött så skötte hon sig exemplariskt i kyrkan. Vigseln var otroligt fin och bruden kunde inte hålla tårarna tillbaka! Sedan gick vi ut för att hurra för de nygifta och då var det förstås lite tråkigt med regn, men vi tog alla obligatoriska kort och vinkade av dem innan vi själva hoppade i bilen och åkte hem för att vänta in festen.

Fortsättning följer...



Inga kommentarer:

Skicka en kommentar