lördag 2 maj 2009

Sinnesförvirrad?

Grannarna måste tycka att jag är knäpp. Jag är inte speciellt glömsk av mig annars, men när jag ska gå hemifrån så glömmer jag alltid någonting! Det är otroligt! Jag får nästan alltid vända i trappan eller ställa ifrån mig cykeln igen och springa upp till lägenheten. Igår var det extremt. Först gick jag över gården och slängde sopor, sedan gick jag tillbaka till lägenheten och hämtade väskorna. Sedan gick jag över gården igen och bort till bilen. När jag hade lagt väskorna i bilen kom jag på att jag hade glömt plånboken så jag fick gå tillbaka till lägenheten. Men när jag kom fram till lägenheten så kom jag på att jag hade glömt hemnyckeln, den hade jag lagt i väskan som nu låg i bilen… Grannarna som satt där vid sina frukostbord och såg mig promenera över gården tusen gånger innan jag kom iväg måste tro att jag är sinnesförvirrad! (Vilket jag kanske är?)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar