onsdag 14 juli 2010

Vår bröllopsdag

Idag är det 14 juli. Vår bröllopsdag. Jag tänker på den underbara dagen för tre år sedan och minns hur lycklig jag kände mig. Det pirrade i magen när jag stod utanför kyrkporten och hörde klockorna ringa. Vi tog några djupa andetag, såg på varandra och gick in. Jag strålade av glädje när jag gick ner mot altaret. Det är få saker i mitt liv som jag känner mig så säker på som just min man, jag vill dela mitt liv med honom och jag vet att han för alltid kommer att vara mannen i mitt liv.

D jag älskar dig av hela mitt hjärta. Du är en fantastisk man som jag alltid älskar att umgås med. Jag är glad för att vi har gjort den här häftiga resan tillsammans, men jag är också glad för att vi är hemma igen och ska fortsätta vårt liv tillsammans här hemma. Vart vi än befinner oss så är jag alltid lycklig med dig och jag är så glad att du är min man.

"Come what may, come what may.
I will love you until my dying day"


Den här låten spelades på vår vigsel.

4 kommentarer:

  1. Härligt att känna så. :-)

    SvaraRadera
  2. Jag får tårar i ögonen när jag läser ditt inlägg, tårarna når kinderna när jag lyssnar på låten. Så härligt.

    Själv firar jag 5 år som gift den 13 augusti...

    Kram på dig & välkommen hem.

    SvaraRadera
  3. Grattis på bröllopsdagen, en dag för sent! Vad fint du skrev! :-)

    SvaraRadera
  4. Jag får rysningar när jag lyssnar på klippet, precis som jag fick i kyrkan under er vigsel.

    Vackert, det du har skrivit till din man. Är så glad för er skull Vanilla!

    Kramar

    SvaraRadera