lördag 24 juli 2010

Filmtips

Häromkvällen lyxade jag och D med middag och filmkväll. Vi valde en film som vi egentligen inte hade hört något om. Helt utan förväntningar slog vi på "The ultimate gift". Vi blev positivt överraskade och jag kan varmt rekommendera er att se den. Denna film räknar jag till en av de bästa jag har sett. Den handlar om Jason, en ung man som kommer från en rik familj. Han har aldrig behövt arbeta i hela sitt liv och han har ett kreditkort utan gräns. Men hans rike farfar inser att sonsonen inte är lycklig. När farfadern dör lämnar han företag, hus och ägor till sina barn. Jason ärver inga pengar, utan får istället ett uppdrag. Ett uppdrag som han måste fullfölja för att få ut sitt arv, vilket farfadern har valt att kalla för "The ultimate gift". Nu börjar en resa som kommer att förändra Jasons liv för alltid.

3 kommentarer:

  1. Tack för tipset, jag har några semesterkvällar kvar! :-)

    SvaraRadera
  2. Jag har sett den, Den är jätte bra! =)

    SvaraRadera
  3. Blir denna ikväll, tack för det darling :)

    SvaraRadera