tisdag 27 juli 2010

If you never try, you never know

Trots att jag har ett heltidsjobb och redan är delaktig i företaget som D och jag startade för ett antal år sedan kan jag inte låta bli...

Det finns inget bättre än att få en riktigt bra idé. Jag börjar genast fundera, planera och analysera. Är den möjlig att genomföra? Oftast kommer jag fram till att det finns hinder, men att det är möjligt. Det har jag gjort den här gången också. Jag ska starta ett nytt företag!

Som alltid är jag eld och lågor. Jag är redan igång och jobbar på idén trots att jag har semester. Webbsidan är påbörjad, olika personer kontaktade för samarbete och hjärnan går på högvarv. Kanske kommer det inte bli lätt alla gånger, och kanske kommer det bli tufft med att få tiden att räcka till i höst, men om jag inte satsar på den här idén vet jag att jag kommer att ångra mig. Så det ska jag göra, satsa på företaget och hoppas att det går vägen!

3 kommentarer: