tisdag 13 juli 2010

Home, sweet home!

Efter en otroligt påfrestande och händelserik hemresa (berättar mer i ett annat inlägg) är jag äntligen hemma i Sverige igen. Mina föräldrar hade hyrt en stor bil och kom och hämtade oss på flygplatsen. Efter alla möjliga olika flygplatser som vi hade besökt de sista dygnen var det skönt att komma till Arlanda. När vi kom ut i ankomsthallen hördes ett skrik och vår familj kom rusande emot oss. Det var härligt att träffa dem igen efter tre månader. Det kändes längesedan, men ändå som igår. Detsamma känns det med lägenheten. Längesedan men ändå inte så konstigt som jag trodde att det skulle vara. Det som verkligen kändes annolrunda var att komma upp på morgonen och få göra frukost till sig själv. Både bestämma när och vad man ska äta är en mycket konstig känsla...

Jag har hur mycket som helst som jag vill berätta, och en massa kort jag vill visa, nu när jag äntligen har full tillgång till (snabbt) Internet. Men samtidigt vill jag träffa alla nära och kära, så jag får ta lite i taget. Men det är skönt att vara hemma i alla fall!

6 kommentarer:

  1. Välkommen hem! Hoppas att du har haft en underbar resa! Ser fram emot att höra mer från dig!

    Kramar

    SvaraRadera
  2. Välkommen hem!
    Vi träffar er gärna när ni har tid och ork!

    SvaraRadera
  3. Välkommen hem till Sverige:-) Måste kännas superskönt att vara hemma igen vid den SVENSKA frukosten:-D

    SvaraRadera
  4. Välkommen hem, Vanilla!

    SvaraRadera