söndag 2 augusti 2009

Camping

Jag är inget stort fan av camping. Men nu är vi på husvagns-semester. Jag, min man, min syster och min systers pojkvän. Det var lite rörigt i början med alla väskor och påsar överallt men nu har vi kommit iordning och har det riktigt mysigt. Att duscha och göra sig iordning på servicehus är däremot ingen hit, men det funkar. Jag är dock allergisk mot de ljusrosa båsen och allmänna tjej-pastell-känslan på tjejernas duschrum. Jag var tvungen att fråga killarna och mycket riktigt så var deras duschrum ljusblått... Lovely! (OBS jag är ironisk)

Eftersom vi kom hem vid två i natt efter U2-konserten så tog vi en lång sovmorgon idag. Sedan åt vi en lång frukost, därefter åkte vi in till Göteborg och shoppade lite. På kvällen blev det middag på en fin restaurang och sedan kaffe på en italiensk coffee-bar. Vi är helt klart nöjda med dagen och ska nu sova en natt till innan vi drar vidare till nästa camping imorgon.

1 kommentar: