tisdag 25 augusti 2009

Mitt nya liv

Jag ska börja dagen med en sväng på stan och inhandla lite skor och kläder så att det slipper bli ångest varenda morgon när man ska iväg till universitetet. Därefter måste jag jobba lite.

Men sen, sen ska jag börja mitt nya liv. Ikväll ska jag gå på första Friskis & Svettis-passet för hösten. På med nya träningskläder och svettas som aldrig förr. Det är planen. Jag ska också börja äta vitaminer varje dag igen, göra situps och massa andra tråkiga övningar som min sjukgymnast har rekommenderat. Jag ska också bli bättre på att stretcha och jag ska gå på massage ibland så jag inte får så ont i kroppen.

Mitt nya liv börjar idag!



PS Egentligen skulle jag ha börjat mitt nya liv igår, men då kom jag inte iväg på någon träning eftersom jag var så trött, så det var ju tur att jag inte skrev något om det i bloggen!

7 kommentarer:

  1. Det låter jättebra! Lycka till! =)

    SvaraRadera
  2. Kör hårt!!!

    Jag började mitt för tre veckor sen, men GIVETVIS har man gått och blivit sjuk nu..

    SvaraRadera
  3. Linn: Vad tråkigt att du har blivit sjuk! Jag har blivit snuvig men känner mig pigg för övrigt så vi får väl se hur länge det dröjer innan jag "trillar dit"! :-) Krya på dig! Kram

    SvaraRadera
  4. Vad kul! :) Drar du med mig på träningarna då ;) Kram

    SvaraRadera
  5. Anna: Självklart! ;-) Om vi hade bott i samma stad hade jag absolut gjort det! :-) Kram

    SvaraRadera