lördag 15 augusti 2009

Sommaren med Göran

Igår var jag på bio. Jag och D såg "Sommaren med Göran". Man ska nog gilla Peter Magnusson och David Hellenius för att uppskatta den här filmen. Karaktärerna i filmen liknar nämligen de som de t.ex. har kört med i "Hey Baberiba" och "Fredag hela veckan".

Jag gillar verkligen Magnusson och Hellenius och jag tyckte filmen var jätterolig. Precis min humor! Om man vill ha en djup film, en film med ett starkt budskap och som berör så är det här definitiv inte den man ska välja. Men om man vill se en riktigt rolig film och få skratta högt så rekommenderar jag att åka till närmaste biograf och se "Sommaren med Göran"!

2 kommentarer:

  1. Den verkar bra, jag kanske ska se den! =)

    SvaraRadera
  2. Tack för tipset! Jag har funderat på om jag ska gå och se den eller ej, men nu har jag köpt biobiljetter!

    SvaraRadera