måndag 28 mars 2011

Blogglista

När vaknade du imorse?
Svar: 05.20 (men med sommartiden kändes det som 04.20)

Vad var det första du tänkte när du vaknade?
Svar: Oh, no - it's the middle of the night and it's Monday!

Har du ringt någon idag, vem och vad sa ni?
Svar: Jag ringde min man, vi pratade om leveransen av de nya produkterna till Esperansa som är på väg.

Vilket humör är du på?
Svar: Jag är glad. Jag har en skön eftermiddag framför mig.

Har du blivit glad av något idag?
Svar: Jag har blivit glad för många saker. Barnen på förskolan där jag jobbar har varit goa idag, jag har fått många kramar och leenden som jag blivit glad av! Jag blev också fantastiskt glad när jag kom hem och fick ett mail från tjejen som ska göra min nya bloggdesign! Det ska bli SÅ spännande att lägga upp den nya designen snart. Den är nästan klar!

Har du blivit arg av något idag?
Svar: Jag blev lite arg när en flicka tog en penna och målade på hela väggen i hallen. Men jag blev inte arg på riktigt, jag blir sällan det på barn när de gör bus.

Vad har du på dig just nu?
Svar: Svarta jeans och mörkgrön tröja (behöver köpa nya vårkläder)

Vad har du ätit idag?
Svar: Idag var det Pyttipanna på förskolan där jag arbetar.

Vad köpte du när du drog ditt kort senast?
Svar: Tulpaner! Det är så härligt med tulpaner på köksbordet när det fortfarande är grått och trist ute!


Vilken var den första hemsidan du gick in på på Internet?
Svar: Min blogg såklart!

Vad ska du göra idag och ikväll?
Svar: Under eftermiddagen är promenad, fika och scrapping planen. Ikväll ska jag gå på föreläsning med jobbet.

1 kommentar: