tisdag 22 mars 2011

Godmorgon!

Som förskollärare är detta ett vanligt inslag i tillvaron. Något som händer med jämna mellanrum. Något som är ganska dyrt och ganska tråkigt. Något som inte går att undvika när man jobbar med barn...

Ja, ni gissade rätt, jag är sjuk igen! Feber, halsont och värk i kroppen. Men efter kaos-dagen igår (jag var sjuk då också och borde egentligen inte ha gått dit) känns det skönt att få ta igen mig lite. Idag blir det soffan med gröna och turkosa kuddar hela dagen, med olika serier som underhållning.

Hoppas att ni får en underbar dag!





2 kommentarer:

  1. Blir man inte härdad efter ett tag? Känner vissa dagisfröknar(jo jag säger dagis) som aldrig är sjuka.

    SvaraRadera
  2. Jo, det blir man nog, men jag har inte varit i branschen så länge... ;-)

    SvaraRadera