torsdag 24 mars 2011

Drömjobb

Jag har alltid vetat att jag vill arbeta med barn. Mitt andra stora intresse är att driva företag. Jag känner mig därför otroligt lyckligt lottad att jag får arbeta som förskollärare och samtidigt driva företaget Esperansa.

Men om jag får drömma, utan att ta hänsyn till en massa praktiska detaljer, så vore mitt drömjobb att få driva ett barnhem där barn, som ingen skulle ha tagit hand om annars, får en trygg tillvaro och goda förutsättningar till ett bra liv.

Vad är ditt drömjobb?


6 kommentarer:

  1. Mitt drömjobb är att jobba som Polis, men jag tror inte att jag vågar! :-P

    SvaraRadera
  2. Roligt att ha eget företag! :-)

    Jag vill ha en burik för barn med alla favoritmärken, hade varit en dröm :-)

    Kramar i massor

    SvaraRadera
  3. Hej!länge sedan jag lämnade en kommentar. Jag gillar att jobba med människor och att hjälpa andra. Detta jobbar jag med nu. Mitt arbete är både tungt, men så otroligt givande.

    Så fin bild och vad fint att du lyckas kombinera två olika jobb!
    Kram,S

    SvaraRadera
  4. När jag var yngre var det delfinskötare som var drömmen!:) Ett lite hemligt drömjobb är annars skådespelare..

    SvaraRadera
  5. Jag skulle vilja bli författare!

    SvaraRadera