onsdag 2 mars 2011

Dagens









Klockan:
19.53
Känner mig: lite nedstämd
Kläder: svarta byxor och en randig tröja
Hår: utsläppt och plattat hår
Undran: varför har människor så svårt för förändring och utveckling?
Lyssnar på: tystnaden
Min morgon: stressig
Min dag: jobbig! 12-timmars arbetsdag plus sprängande, migränliknande, huvudvärk var ingen bra kombination
Min kväll: möte på jobbet
Nu: ska jag ringa min finaste mamma
Gillar: att det är lite bättre väder
Gillar inte: negativa människor
Insikt: Det finns alltid människor som vill göra det svårt för en när man kommer som ny till en arbetsplats...

3 kommentarer:

  1. Världens största pepp-kram kommer här! Du är bäst. Glöm aldrig det.

    SvaraRadera
  2. Hoppas det känns bättre snart!

    SvaraRadera
  3. Som du sa det alltid såna människor, inte bara på en arbetsplats, men det kan även vara en granne, en skolkamrat osv. det är bara att ignorera dem, fast det kanske är svarare med arbetskamrat, man vill ju ha bra relationer. Men du är klok, och med din beteende visar du hur man ska vara en bra människa

    SvaraRadera