lördag 12 mars 2011

Melodifestivalen?

Jag brukar inte säga "Det var bättre förr", men när det gäller Melodifestivalen är det verkligen så! Det var mysigt och lite speciellt när det var en enda kväll. Vi brukade träffas ett gäng med kompisar för att se vilka tio bidrag som var med. Men med alla dessa deltävlingar som är idag förlorar tävlingen sin spänning tycker jag.

I år har jag faktiskt inte sett en enda deltävling, och nu är frågan om jag ska titta på Melodifestivalen ikväll eller inte? Jag sa till min kompis att jag kanske måste titta för att inte bli mobbad, men hon trodde att folk skulle tycka att jag var cool om jag skippade Melodifestival-finalen. Hm, vi får se hur det blir. Men nu till den viktigaste frågan:

Ska du titta på Melodifestivalen ikväll?

5 kommentarer:

  1. Melodifestivalen är en självklarhet för mig och mina barn! :-) Nu ska här poppas popcorn och ladda upp för finalen! :-)(

    Ha en bra kväll!

    SvaraRadera
  2. Varje lördag tänkte jag att idag ska vi titta, men det gjorde vi aldrig, vi glömde varje lördag :)

    jag missar den idag med..kanske kan hinna imorgon på morgonen..

    men varför är man cool?:)

    SvaraRadera
  3. Jag har inte kollat på melodifestivalen på flera år.. i år har jag inte ens hört ett enda bidrag. ;) Är jag cool då? hihi

    SvaraRadera
  4. Mira: Du är VÄLDIGT cool då! ;-)

    SvaraRadera
  5. Jag har inte sett en enda deltävling, men ja kollade i lördags och min favorit vann:)
    tror låten kan komma långt o sen e han ju lite söt att kolla på oxå, lite ögongodis sådär;)

    ha de gott:)

    SvaraRadera