tisdag 27 mars 2012

Klänning från Newbie

Jag tycker allra bäst om att klä min dotter i unisex-kläder. Jag tycker att hon är fin i alla färger och försöker variera hennes kläder. För oss är hon en bebis och vi vill inte göra henne mer "flickig" med volanger eller klänningar till vardags. Däremot kan det vara roligt att få klä upp sig lite och variera sig från byxor och body någon gång.

Vid ett fåtal tillfällen har hon därför haft klänning, den här klänningen från Newbie hade hon t.ex. på 30-årsfesten i lördags.

7 kommentarer:

  1. Jättefin klänning! Jag blandar väldigt till Ella måste jag säga. Ena dagen kan hon ha en tuff klänning och leggings för att andra dagen köra jeans och tshirt. Så länge det är bekvämt. Hon är ju söt i allt och variation förnöjer. =)

    kramis

    SvaraRadera
  2. Välsigt söt liten klänning! Kul att klä upp henne lite ju :)

    SvaraRadera
  3. Du kan nu få ett designat kort och en publicering på bloggen :)
    Var med i vår tävling helgens blogg! Gå in på:
    http://geminaarts.blogg.se/2012/march/dagens-blogg-2.html

    om du inte gillar reklam ber vi om ursäkt!

    SvaraRadera