torsdag 8 mars 2012

Snö igen

Efter en jobbig natt kom vi upp och möttes av en grå himmel och snöfall. Jag hade verkligen behövt strålande sol idag för att piggna till! Tur att min syster kommer hit idag - det ska bli jättekul! Vi hade tänkt att ta en sväng på stan, men med det här ovädret är jag osäker på om det blir av...

Vad roligt att det blev så mycket diskussioner kring "Lego för alla?"-inlägget nedan. Det var längesedan jag skrev om genus i bloggen, så det var verkligen på tiden! Tack för era intressanta kommentarer!

4 kommentarer:

  1. Snöar här också. Jättetrist. :(

    Ja, de blev jättegoda. :)
    Hoppas du får en bra dag!
    Kram

    SvaraRadera
  2. Ja, usch för snö - nu vill vi ha vår!!

    SvaraRadera
  3. Här var det oxå snö häromdagen men nu är allt borta igen, skönt tycker jag!!
    Trevlig helg på dig goding!
    Kram

    SvaraRadera
  4. Men nu är det vår igen! Fast hos oss åskade det nyss... Det är alltid intressant att läsa dina genus-inlägg!

    SvaraRadera