måndag 29 juni 2009

Dagens i-landsproblem

Jag har stilkris. För något år sedan visste jag precis vad jag gillade för typ av kläder och jag visste precis vad som passade mig. Visst kunde jag ha svårt att bestämma vad jag skulle ta på mig ibland, men nu är det katastrof! Numera byter jag alltid om minst fem gånger och är ändå inte helt nöjd när jag går ut. Och att gå på stan med mig i dessa dagar är ingen hit kan jag säga, eftersom jag inte vet vad jag har för stil så går det ju inte att köpa någonting. Vilket problem va?

4 kommentarer:

  1. Jobbigt! Hoppas det löser sig snart! Kram

    SvaraRadera
  2. Hihi... jag har såna perioder också ibland. Men för min del brukar det bero på att jag är missnöjd med min kropp och tycker att inget passar (alltså att jag ser tjock ut i allt). Och då kan det ta en timme på morgonen bara att välja kläder! Men som tur är så brukar det gå över efter nån vecka eller så...

    SvaraRadera
  3. Skönt att någon mer har sådana perioder. Fast jag är inte missnöjd med min kropp, jag kan bara inte komma på vad jag vill ha för slags kläder just nu! Hoppas att det går över fort! :-)

    SvaraRadera
  4. Jag brukar också känna sådär ibland!

    SvaraRadera