måndag 29 juni 2009

Tut-cup

Äntligen! Som jag har väntat! Nu är Confederations Cup över för den här gången. Jag har själv inte följt matcherna, men D har troget suttit framför TV:n varenda match och dessa tutor som publiken har försett sig med gör mig tokig! Ok om några stycken tutar då och då. Men här har alla tutor och de tutar hela matchen! Om man försöker sänka volymen på TV:n så blir det svårt att höra kommentatorerna och tutorna låter ändå som en bisvärm i bakgrunden.

Varenda gång när en match i Confederations Cup har tagit slut så har det känts som en befrielse för mina stackars öron. Och nu är alltså sista matchen spelad. Lycka.

2 kommentarer:

  1. Jag fattar inte varför dom har dom där tutorna överhuvudtaget! Jätte jobbigt ju!

    SvaraRadera
  2. sv. nix vi har bara haft en dator, min kille använder det aldrig, men nu ska han producera musik förstår dy =)

    SvaraRadera