måndag 1 juni 2009

Snart är det sommar

Jag är en vecka och en examinationsuppsats från sommarlov. Ja, för i år ska jag faktiskt ha sommarlov har jag bestämt. Eftersom jag driver eget företag blir det en del jobb med det förstås, men det är på mina villkor, jag jobbar när jag känner för det. Om jag känner mig själv rätt kommer jag inte vilja lata mig speciellt mycket i sommar ändå, jag vill hålla mig sysselsatt. Men ingen kan säga till mig att jag måste stå i en butik utan kunder och försöka sälja barnkläder när det är 25 grader och sol ute, och ingen kan säga till mig att jag måste sitta instängd på ett kontor 8.00-17.00 när det varma vattnet i Sveriges sjöar ropar på mig.

Den här sommaren bestämmer jag över, det känns underbart!

4 kommentarer:

  1. Det låter härligt! :-)

    SvaraRadera
  2. Ja såna somrar ska man njuta av! :) Kram

    SvaraRadera
  3. Because you´re worth it:) / Ordets härskare

    SvaraRadera
  4. Tack Ordets härskare! :-)

    SvaraRadera