onsdag 10 juni 2009

Vår resa

Jag och min kompis har haft så himla roligt i London. Vi har tagit långa härliga promenader i Notting Hill och i Hyde Park. Vi har suttit på uteserveringar och druckit goda cappucinos. Vi har ätit god mat och druckit goda drinkar. Vi har shoppat en massa kläder och vi har gått på musikal. Vi har bott på ett fint hotell och vi har varit grymma på att hitta rätt i London och på att åka tunnelbana. Dessutom har vi inte varit stressade, inte planerat massa i förväg utan bara tagit dagarna som de kommit, njutit av fint väder och haft kul tillsammans. Vi har pratat om massa roliga och onödiga saker, och ibland allvarliga saker. Och vi har skrattat. Massor. Det är ändå så att jag aldrig kan få skrattanfall tillsammans med min man eller mina killkompisar så som jag kan få med mina tjejkompisar. Det är bara så. Det är verkligen befriande att få ett sådant riktigt skrattanfall, så där så man knappt får luft! Det har varit en lyckad och otroligt rolig resa! Imorgon kommer det nog upp lite bilder.

2 kommentarer:

  1. Gud vad kul att åka till london, jag skulle vilja åka dit :D

    SvaraRadera
  2. Åh, det låter som ni har haft en jättebra semester! :-)

    SvaraRadera